bliv elev.

Optagelse

Vi vil rigtig gerne lære dig at kende, før du begynder her.
Derfor vil vi gerne se dig til åbent hus sammen med dine forældre, inden du søger om optagelse. Vi har åbent hus cirka en gang om måneden. Her fortæller vi om vores værksteder og hvordan, det er at bo her. Hvis det lyder som noget for dig, kan du udfylde vores optagelsesskema, og når du har betalt dit depositum, er du optaget.

Hvis ikke vi har flere ledige pladser, kommer du på venteliste. Det kræver ikke noget depositum at komme på venteliste. Hvis du eller dine forældre har nogen spørgsmål om skolen, besøgsdagen eller andet kan I altid ringe til skolen på tlf. 54 87 11 78
I skoleåret 2024/2025 er prisen for et ophold på Nysted Efterskole 2595 kroner om ugen før statstilskud.

Man kan med fordel besøge dette link så bliver man klogere på statsstøtte og andre økonomiske støttemuligheder.

Nysted Efterskole 2020 04564

tilmelding

Udfyld tilmeldingsformularen, gem en kopi og send en kopi af din tilmelding til info@nysted-efterskole.dk.

Hent formular

Nysted Efterskole 2020 06828

Kom på besøg på skolen til en af vores besøgsdage, så du kan blive tilmeldt! I kan også altid ringe eller skrive en mail til kontoret for at aftale nærmere. Vi glæder os til at se jer.